halta lotta

hoppelihopp. Det går framåt här. Halta lotta är ett ganska passande namn på mig, även om jag iaf går lite bättre nu ;P Hade inte så jätte ont igår så passade på att halta fram lite mer över lägenheten.. inge bra. Hade grymt ont på kvällen jao 8) heheh. Så idag tar jag det lugnare.

Har massa planer inför sen när man börjar kunna gå lite bättre.
Men denna vecka blir det lugnt. Måste plugga satan, för på fredag är det examensdags! Ska bli spännande, även om det känns som om jag måste plugga mkt mkt mer. Har gjort lite idag, men måste läsa på lite sen också.

Ska nog in på min stationära dator sen och lägga in bilder på datan. Itunes jao. Så kmr kanske en del bilder då :P Är bättre på att uppdatera instagram är bloggen, yes så är det.

Men nee, nu är det supernanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0