LÖRDAG

Återigen dyker frågan upp om varför man ens bor i sverige.. jävla piss snö -.-' är så jävla trött på den nu så att jag får lust att spy på den! Okej, kanske inte. Lust att spy har jag fan aldrig ;D hahah.
Men skitsamma, är trots dne äckliga snön på ganska bra humör :) Tycker lite synd om hunden min eftersom det inte blir den långpromenad jag tänkt ta idag. Men får väl lägga ner lite mer tid på att öva på lite nya tricks istället. Dessutom kanske det är bra om hon tar det lugnt under dagen, för ikväll ska hon få va med på fest för första gången ;P Blir spännande att se hur det går. Tror iaf det kan va nyttigt för henne att va med när det är massa folk som kmr.

Har en del att göra idag innan folket dyker upp ikväll :P
Ska bland annat städa, dammsuga och torka golv samt plocka undan lite i guess.
Ska handla läsk och typ chips.
Ska träna lite med hunden så hon iaf får ut lite av dagen. Förhoppningsvis får hon och Pontus springa lite i snön innan vi drar oss hemåt också ;P
Ska duscha och fixa håret mitt sen också x) fluffa det jao :)
Sen lär jag säkert hinna se ngt avsnitt av O.C också :P om jag inte är alldeles för seg med allt annat dåra x) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0