not like the movies

Har haft en bra dag i lugnets tecken, och just nu sitter jag hemma och är social med syster min x) Vi rollar lite och bara tar det lugnt. Kan säga att denna lugna lördag behövdes. Ja denna lugna helg behövdes. Imorrn blire väl lite mer action, eftersom vi ska på viltspårskurs då :D Men annars händer väl inte så mkt heller, så jao det är skönt :P ser inte fram emot ännu en arbetsvecka, suck jag behöver semester :O men, men.. ska inte redan få söndagsångest, nej fyfan den kan få komma på kvällen imorrn ;P hahah.
Är iaf grymt trött, så känner det är dags för att sova snart. Fast först ska jag ut och kissa vovva, som btw var hur duktig som helst idag då vi var i djuraffärn :P Var huuuur mkt hundar som helst, eftersom dem firade 6 år idag, och jag tkr som sagt att hon skötte sig asbra :) Min duktiga lilla knäppa collie ;P Spenderade massa pengar på henne, men det är väl så det ska va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0