lite spår, lite annat

Tänkte jag skulle uppdatera lite :P ska egentligen göra mig iordning för att lägga mig, öppnar imorrn så, men jag känner mig lite för rastlös för det än ;O fastän jag är trött ;D hahah. Men aja, tänkte bara lite kort säga att jag var på teorin på viltspårskursen idag :) Känns riktigt spännande att få gå den :D och jag kände nästan genast en önskan och vilja av att -ja om det nu ens kmr gå bra för oss xD- träna och göra anlagsprov och tävla och så :P Jao vi får väl se vad som sker :)

Men jag har faktiskt inte tid till att skriva så mkt mer just nu. Vet, min blogg är skittråkig att läsa just nu ;O ehehhe. Jao så kan det va ibland.
Tänkte även passa på att kasta in två rader om vad som just nu rör sig i mitt inre.
- Besviken och arg. Men jag börjar bli van.
- Jag är så trött, så trött på att kämpa. Fuck you, snart drar jag.

Två helt skilda saker, som nu när jag skriver ut dem ser ut att kunna va samma sak. Hahha. Sjukt. Ser hur som helst fram emot att ta det lugnt i helgen, jaaa och att gå kursen med Vovva :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta ta emot skiten och gör ngt åt de nu!! <3

2011-09-22 @ 15:03:56
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0