Hår i alla möjliga färger.. ;O

Är trött hela tiden. Höstmörkret börjar verka. Har fan ingen tid till datan längre ;P bra eller dåligt? Både och tror jag. Hahha.

BILDER på mitt hår!







Först en bild på hur det såg ut innan jag börja leka med det.. sen en bild på när den blåa färgen var i håret :P efter det två bilder på hur det såg ut med blått hår, jao samt den fina typ silverfärgade utväxten xD (som i för sig ser typ.. grönaktig ut på bilden xD hahah). och så slutligen tre bilder på hur mitt hår såg ut på morgonen innan jag färgade det ;D helt sjukt. Jao och nu har jag ju dock ingen bild på hur mitt hår ser ut just nu :P och om ngr dagar ska jag väl typ färga det ännu mörkare, eftersom jag fortfarande har lite nyanser kvar av typ grönt och rött i håret. Det syns visserligen bara om man tittar väldigt noga i rätt ljus, men ändå ;P hahha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

OHMYFUCKINGGOD!!

2011-09-21 @ 18:51:53
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Asså, sandra.. HAHA!

2011-09-21 @ 21:44:19
URL: http://jjennynaslundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0