magont

usch vilken jobbig natt jag hade inatt. La mig typ strax efter tolv, och så vaknade jag igen vid typ klockan 2 av att jag hade huuuuuur ont i magen som helst, samt typ en konstig känsla som jag självklart blev orolig över om det var illamående. Tog alvedon och försökte sova men hade så ont att jag bara låg och vred på mig. Klockan 3 tog jag en till alvedon och jag tror klockan var typ tjugo i fyra sista gången jag tittade på den. Sen har jag iaf sovit resten av natten, utan några missöden av ngt slag. Skönt det iaf. Har lite småont i magen idag också, men inte alls i närheten av vad jag hade inatt. Undrar varför jag fick sådär ont.. fick det en gång när jag bodde i ulriksdal också. Inte fan är det kul iaf.

Well well, har varit ute med hunden nyligen och nu ska jag se VD och troligtvis lite Buffy efter det :P Älskar lördagar jao! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0