kryssning 1-2 okt

Jag var så jävla fucking trött igår så orkade inte skriva blogg då :P orkar egentligen inte skriva nu heller, för ska kika massa saker ;D men tänkte bara skriva lite kort att kryssningen (som jag inte ens vet om jag nämnt att vi skulle på? ;O) var asnice! Var lite tjuvande av solglasögon, lite dans, mkt fart och fläkt och snack med finnar och jaa, jag vet inte vad ;D Sen så var jag och Fredrik lite rebelliska som hoppade över avspärrningar och tog oss uppåt ute på däck. Jag ville ha titanic feeling xD och well, mitt i allt så står vi öga mot öga med kaptenen som surt stirrar på oss genom den mörka typ hytten som han är inne i. SJUKT LÄSKIGT, och jag kan ju säga att vi försvann från där man inte fick va fort som satan xD hahah.

BILDER!










Kommentarer
Postat av: svärmor

Ha ha! det e tur man inte vet i förväg att ni skulle upp på däck, kunde ju trillat i.....

2011-10-04 @ 08:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0