Bergsklättring med 7 hundar ;)

Orkade inte alls med jobbet imorse, men åkte till jobbet och sov min timme där på jobbet ;D ahh alltså, halvsover ju bara (okej ibland somnar jag på riktigt xD) eftersom jag måste ta emot alla hundar som kmr :P Men jag vaknar alltid av dörren ;)
Iaf, tänkte inte skriva så mkt, mer än att promenaden idag var bäst! Jag, Bella och en praktikant gick, och vi valde att utforska en ny väg. Och fy satan vad roligt det var! Blev till att snigla sig nerför en skogsstig, lätt bergsklättring över stockar och stenar, samt klivandes genom gegga ;D Det var helt sjuk terräng, och att ha 7 hundar kopplade runt en var ju som grädden på toppen ;D hahah vi garva som satan och jag tror att hundarna tkt det var minst lika roligt som vi tkt! :) Den promenaden kan jag leva länge på. Var precis vad vi behövde för att hålla huvudet högt och hålla ut.


Har varit duktig idag! Har dammsugit och torkat golvet. kopplat in min stationära dator som jag fått tillbaka från Jompa :D sen så har jag duschat också, och påbörjat rensningen av mina kläder :P Hela tiden med hög musik ;) Tråkigt för hunden min, men vi ska träna sen med kassler och köttbullar som gott gott ;)
Fast först är det halv åtta hos mig, och så pengarna på bordet! :P samtidigt hade jag tänkt svara lite på roll. Men ahh, nu ska jag äta klart min middag ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Duktigt ;-) ååå då har jag massa kläder å kolla igenom sen :-) kram <3

2011-10-10 @ 19:51:13
Postat av: sandra till nadja

jao jag är duktig :D och du är duktig!<3

jao en del iaf ;) kram <3

2011-10-10 @ 20:11:42
Postat av: Sara

Låter som ni haft kul idag :) Kan gärna byta med dig.. ;o

2011-10-11 @ 00:31:50
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/
Postat av: Erika

Mailar om hur jag vill att min nya header ska se ut ;)

2011-10-13 @ 19:29:29
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0