POSITIV

Jag har flera roliga helger att se fram emot. och det får mig att le.
Den här helgen är det fest hos Malin som gäller! :D TAAAGGA!
Nästa helg är det hundtävling i nacka som jag, syster och vovva ska kika på :D
Helgen efter åker jag till karlstad!<3
Och helgen efter det är det hundmässan!<3
Sedan händer det en del roliga saker mitt i veckorna också. Till exempel ska jag på kryssning med Ronja i december!!! På fredag ska vi va ngr hemma hos Jenny och typ se på idol (mest på grund av mig skulle jag tro xD) och film! :) och imorrn ska jag se Breakin Dawn med Ronja! :D

och jag ska försöka fixa en ny header ngn gång denna vecka.. Får se hur det går ;P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0