Långpromenad

Nyss hemkommen från en långpromenad med syster och vovva! 1 timme och typ 20 minuter :) Duktiga vi! Vettefan vart vi var och promenera, typ i närheten av nälsta skolan och sen typ mot vinsta. Var lite underhållande :P Körde dessutom lite träning med klickern med vovva, så hon har fått använda huvudet också ;) Känns bra, för jag har ju varit så grymt dålig på att träna henne och motionera henne nu när hösten kom med sitt mörker :O blir så lätt att man stannar inne i värmen. Men ingen sån attityd nu! Nej har man hund så har man, och vi ska satsa på att gå dessa långa promenader så ofta som möjligt!

Bella är sjukskriven fram tills ondags nästa vecka. Usch för det, men får väl iaf hoppas på att det blir bättre sen ;O
Ska snart få lite bilder från syster, och hade väl typ tänkt börja leka med en ny header ikväll.. men tror inte jag orkar det xD Ska svara på roll och sen tror jag det blir ett buffy avsnitt innan man ska sova :P Men vem vet, kanske hinner jag med att försöka mig på en ny header imorrn x) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0