jo men det är bra

Jag valde väg, och jag hoppas det blev rätt. Annars får jag väl backa.

Jag tänker så mkt, och blir snurrig av mina tankar. Det är utmattande.

Hade iaf en bra fredagskväll med syster, Alex, Ronja och Vovva. Vi såg på idol, lite film och spelade ds. Ahh och Ronja baka brownies och vovva hade ett ben att sysselsätta sig med ;P Bra kväll jao.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Varit hos Alex och spelat ds och sett på film, samt spelat lite wii. Pontus kom dit så han och Vovva fick leka lite ;P ahh och när vi var i skogen så hittade Vovva människorbajs att stoppa i munnen.. väldigt äckligt jao! Har tvättat händerna typ 10 gånger med olika tvålar, diskmedel och rengörningsmedel xD hahah usch. Syster är iaf hundvakt nu, för imorrn ska jag upp tidigt och ta mig ut till tyresö för att kolla lite hundtävlingar :) Elliot ska ju tävla med sin matte så det vill jag inte missa! Även om det är synd att slösa bort en sovmorgon :P men, men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0