EZ IS BACK!

Efter typ två veckor fungerar äntligen Ezeroth igen! Vet inte om jag skrivit ngt om det.. men sidan har varit ur funktion, och helt ärligt så trodde jag det var slutet. Eftersom jinity sagt att dem skulle stänga ner i somras.. alla trodde säkert dem stängt ner det.. bara 4 månader senare än dem sa.. Men icke, sidan fungerar!<3

Annars då? Joda, jag lyssnar på HÖG musik i mina hörlurar och låtsas inte om att jag ska jobba imorrn. Hey, det är morgondagens problem. Kom hem från bion med Ronja och skulle bara kika lite på datan innan jag skulle sova.. men Ez funkar ju nu, så då MÅSTE jag ju svara på dem få roll jag har :D hahah ;P
Filmen var btw bra! Faktiskt bättre än jag förväntat mig, även om dem "äckliga" delarna dem varnat för.. inte var speciellt äckliga över huvudtaget xD

Kommentarer
Postat av: Tott

Vart ÄÄÄÄR du när jag vill prata med dig på msn? :D

Omg fatta glad jag är att EZ funkar igen, har haft rollsug ett par dagar men inte pallat med att börja om på nån ny sida! Jag vill rolla med diiig! :D



Krams.

Ps. Har ingen blogg längre, så skriv via msn även om jag är offline ;)

2011-11-17 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0