typ död ;P

Var en vääääldigt lång dag igår.
Uppe vid halv 6, öppnade på jobbet. Var ett jävla lamm som var på väg emot oss på promenaden ;O inte kul när man har 7 hundar 8) hahha. Slutade iaf 15, åkte hem och städa, sen så kom Jompa hit och fixade datan min :D Även fast den typ fixade sig själv 0.o skumt. Iaf grymt tacksam för att han hjälper till! :)
Blev sedan en grym förfest hos mig, och sen utgång :P Var hemma typ vid halv 4-4, var typ död då xD..

Idag vakna jag först vid 10, men kände mig onykter än så somna om. Klev fan inte upp förrän 13.40! :O hahah. Jaa om man nu kan kalla det att kliva upp.. eftersom jag spenderat hela dagen i sängen :P hahah. Såg klart på Våra vänners liv, väldigt bra serie om jag får säga det själv! :)

Har rollat lite nu, men börjar bli trött så ska sätta på en film :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för hela kvällem, fyfasen va kul de var!! <3

2011-05-22 @ 10:57:48
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/
Postat av: Sara

hahah tack :)

2011-05-22 @ 11:10:26
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0