otur med vädret ;O

Mina hundar gick bra idag! Till skillnad från i fredags och igår.. så jag tänker fanimig vägra att ta med en hund jag haft med både i fredags och igår.. skyller allt på henne, och hoppas mina hundar kan gå bra igen utan hennes närvaro! :)

Annars då? Joda, jag väntar fortfarande på att collieuppfödaren ska höra av sig.. Har hon inte ringt tills på fredag så ringer jag henne igen! Även om jag säkerligen inte lär få tag i henne då ;P ehhehe.

Jompa ska komma hit imorrn och rädda min data, hoppas, hoppas verkligen att det blir av! Önskar bara jag kunde ge ngt mer än bensinpengar och middag som tack för hjälpen :O men vettefan vad så jao det får väl duga ;O

Jag och Elliot skulle på kurs idag ute på Lidingö. Det var bara det att när jag gick runt där och väntade ut tiden (kom typ 50 minuter tidigt eftersom jag sluta 18 och fick skjuts dit, och kursen skulle börja 19) så började det åska, blixtra och regna.. jippie :D.. inte ;O så bestämde mig för att åka därifrån när det var typ 20 minuter kvar tills kursen skulle ha börjat. Då öste det ner, så tror minsann det var ett bra val :P Tog mig en liten skogspromenad med Elliot här i Ulriksdal istället ;P körde lite balans, lite hopp över grenar, sök och jaa lite annat smått :P Både han och jag var blöta när vi kom hem, detta trots att det inte regnade, så tänk vad blöta vi skulle ha varit om vi varit på kursen i ösregn ;O hahah ;P

Har tittat på Våra vänners liv, gillar verkligen den serien :)

En bild på Elliot från förut :P kmr fan inte ihåg när, ngn gång innan vintern iaf ;P hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0