liten lista

* Var på dåligt humör imorse, men det blev bättre under dagen :)
* Stängde med Bella, det är alltid roligt! :D
* Syster var med oss och stängde också.
* Har ringt staffekenneln och sagt att jag hör av mig om ngt/ngr år ;P
* Fick dessutom tag i Jompa så han ska ringa mig på onsdag så får vi se när han kan komma och fixa datan min :) Han är sjuk just nu ;O
* Har bytt med Alex så att han öppnar imorrn, och själv jobbar jag från 9 till 17.
* Syster har än en gång fått betalt för att städa åt oss :)
* Snart blir det filmdags :D

and.. that´s the news in my world :D.. hahah, eller ngt sånt x)

Blev en bild på mig och syster från i vintras ngn gång ;P tkt det blivit alldeles för mkt bildlösa inlägg den senaste tiden ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0