GAAAAAAH

FUCK! datan min strular. Från ingenstans kom typ en varning upp om att datan var oskyddad och utsatt för virus.. jaa enligt ett program då, för enligt det som vi fick från comhem som brur installerade på min data så är den skyddad och inte alls utsatt för ngr virus. Men det andra jävla f*ttprogrammet vägrar försvinna, och nu går det typ inte att va inne på internet 0.o helt skumt. Så datan är nu avstängd -i väntan på att få professionell hjälp av Jompa. Ska bara få tag i han också x) hahha. Hatar när datorer ska strula -.-' tur iaf att brur min har en bärbar jag kan låna, samt att alla mina bilder, filmer och musik är säkra på min externa hårddisk.

Kommentarer
Postat av: Erika

Mhmm sådär hade jag med förut. Så står det att man måååste ha deras program för att ta bort viruset. Hatar det :) Tur att det finns de som kan datorer i ens närhet då ;)



Btw, kul att du valt ras :D

2011-05-02 @ 17:56:58
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0