Fullt ös Medvetslös..!

Så vad har hänt? Jag har haft det bra faktiskt!
* I torsdags sov jag hos Alex :)
* I fredags hämtade jag biobiljetter till Pirates 4! :D Grillade med folk i Blackeberg, för att sen ta mig hem till mamma och pappa där jag var lite social med pappa och åt kvällsmacka ;D
* I lördags (igår) hade jag absolut fullt upp :P Var på kennelbesök! Gick runt lite i v-by med Nadja som sen hjälpte mig att färga håret mitt :) Efter det åkte jag hem och träffa Ronja för att sedan fira Valborg med henne och annat folk! :) Grymt rolig Valborg kan jag ju säga :D

Och idag, jaa idag är jag väldigt seg, men ska hem till Alexs mamma i Blackeberg för att fira honom då han fyller år idag :) Blir väl inte där för länge, men iaf en stund.

Iaf, för er som undrar så har jag valt att det blir Collie som första hund. Varför? För att jag charmas av rasens utseende och dess tydliga av och på knapp. Det känns som om jag gör det lätt för mig, samtidigt som jag känner att jag inte kmr behöva gå och va orolig över att något ska hända. Den känns av ngn anledning lättare att ta med sig överallt, och jag tror att den är ett bra val även med tanke på min familj som jag räknar med att få hjälp ifrån ;P
Vet dock inte om det blir ngn hund till sommaren ;O det beror på om jag lyckas hitta en bra kull som är leveransklara till början av juli då jag går på semester. Har iaf en hundägare från dagiset som hjälp :D grymt snällt av henne att lägga ner sin energi på att hjälpa mig hitta en bra Collie :D så jag hoppas att jag lyckas hitta en bra valp som kan förgylla min sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0