daaaaaamp

Ännu en kväll då rollspelandet räddar mig.
Tidigare fick jag damp på vår ugn som ramlade isär när jag skulle ställa in en plåt med potatisbullar.. blev skitarg, slängde in potatisbullarna i frysen igen och smällde igen frysen så hårt att min handled typ krampa ;O..
försökte avreagera mig genom att skicka ett sms till brur.. som vägrade skickas, vilket endast fick mig ännu argare ;O
så satte mig och storböla eftersom jag mitt i mitt dampande kände ensamheten riva i mig. HAhha störd.
Insåg att nej detta går inte och loggade in för att svara på roll, och well nu känns det bra igen.
Har fixat ugnen så den håller på att värms upp så att jag kan äta snart :) hahha.

Upp och ner. Well så är det.

Nu gick ugnen sönder lite mer. Så ska man öppna den måste man använda sig av en gaffel eller ngt liknande :).. hahaha. Hatar.

Kommentarer
Postat av: Jessan

haha låter precis som mig! sparka sönder frysen ba! vad fan ska man med en sån till!!

2011-05-04 @ 19:45:29
URL: http://jessicagrosenberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0