Tvätt- och bandytjat

Duktig jag är som uppdaterar bloggen nu! :D duktig jao. Duktig. Ska vi skriva det en gång till? DUKTIG :D hehhe. okej, nu ska vi va normal här :) hahah.
Iaf, har tvättat, så ska snart ner i tvättstugan och hämta tvätten som bör va torr :P Efter det blir det mat, och well jag funderar på om jag ska se ngn film till det.. men vettefan om jag hinner :O nae, jag hinner fan inte. Ska ta pendeln som går 19.29 härifrån, åka till Sollentuna och möta Ronja! :) Vi ska som sagt spela innebandy! :D Shit vad länge sen det var ;O hahha. Kmr bli kul! :D och jag tänker låtsas om som om jag inte har det minsta ont i min rygg! :) maha.

Nej nu ska jag ner i tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0