Till moster som "klaga" över att jag inte uppdaterar längre ;P

Fy satan vad jag saknar västerort. Jag måste flytta tillbaka dit snart. Måste. Det är och förblir mina hemtrakter, och just nu förstår jag inte hur jag ens kunde tänka tanken på att flytta därifrån. Det är stört.
Inte bara för att det känns som hemma där, utan också för att det vore så lätt att ta sig en tur förbi mamma och pappa och va social lite. Så som det är nu bor jag i princip själv. Det känns som det. På ett sätt är det skönt. Men samtidigt är jag en alldeles för social människa för att gilla det så jätte mkt. Brur är inte hemma när jag kmr hem, och när han kmr hem sover jag oftast. Det är tragiskt.
Samtidigt vill jag ha en egen lägenhet. En mindre (lättare att städa ;P HAHA), som självklart ska ligga i västerort. Västerort, västerort. Jag vet jag tjatar, men jag vill bo i VÄSTERORT! haha. ngn som inte fattat det än? :) ehehhe.

Annars då? Joda det är helt okej. Har fortfarande lite ont i ryggen. Men använde bältet idag på jobbet, tror det kmr bli asbra till slut! Hoppas iaf det. Känner en känsla av tomhet i hjärtat, och jao jag önskar jag var miljonär. Inte för min egen skull, nej jag klarar mig. Men jaa.. till andra.
Jag önskar också att jag kunde ge styrka till andra, för ibland känns det som om andra har större behov av det än jag.

Det känns iaf grymt bra angående helgen som kmr, för imorrn kmr Tebbs hit! :D <3 Hon är här hela helgen, så det kmr bli nice! :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ge mig styrkan ;-) <3

2011-03-03 @ 21:00:57
Postat av: tebbs

"ge mig min styrka, ge mig kraft att försvara mitt land, ge mig en väg, att gå, jag ser yxan i krigarens hand!" -sjunger-

fick den på huvudet okej... skulle vara bättre om han sjöng "ge mig din styrka" .. men ändå.. haha.

2011-03-03 @ 21:52:02
URL: http://atebbs.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, ja men jag gillar dom + att jag använt en av dom ganska många gånger också ^^

2011-03-04 @ 12:00:38
URL: http://lacostiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0