No one I know could ever keep up with you

Bra dag med trevligt folk! Bio med Malin och Alex, varav filmen var sådär. Inte riktigt min smak dock :P Hem till Alex där vi fick sällskap av Fredrik och senare också av Malins syster x) Käkade tacos och spelade spel. En fullspäckad dag i lagom tempo :) Hahha. Synd bara att det är måndag imorrn. Känner mig inte alls redo för ännu en arbetsvecka ;/ men det blir nog bra. En dag i taget :)

Dagens låt: I need a woman med McFly
Gårdagens låt: All because of you med Royal Republic

Och så fler bilder från igår! :D har dock inte fått bilderna från Ronja än, men hoppas jag får dem imorrn eller så x) maha.


Fina flickor! :D <3



Nyktra? jadå! :D... ehhehe.


Tkt lite synd om mina högtalare.. ;O Hade så högt att den flyttade sig till kanten och försökte ta självmord :O men den överlevde iaf! :) hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga brudar! :D

2011-03-13 @ 21:26:27
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0