Money can buy you happiness... at least for a while :D

Har slösat pengar idag! :) Köpte lite kläder, en kam, två böcker, solglasögon och en väska! :D Är nöjd med dagens köp, men ahh nu är man lite fattigare ;P ehhhe.
Var ju på bio också, såg Min låtsasfru. Den var väldigt rolig jao! :) Helt klart värd att se, vilket var vad jag hade hört från säkra källor ;) hahah.

Aja, nu ska jag och Tebbs se Shanghai Noon och sen blire väl till att sova x) Upp tidigt imorrn för ska följa Tebbs till tåget innan jag åker till jobbet 8) kmr komma för tidigt, men jao så äre ibland :P men nee, har fan inte tid att skriva mer nu ;D ska bara slänga in två bilder så ni får se mina fina glasögon :D

Kanske slänger in bilder på kläderna och väskan imorrn :) om jag orkar ;P men det vet man aldrig. Jag ska iaf träffa Ronja imorrn :D så ni vet ;P hahah.

Kommentarer
Postat av: Erika

Schyssta brillor! :D

2011-03-08 @ 20:38:31
URL: http://pepino.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0