lättpåverkad?

Såg nyss Remember me. Och well det är nästan så jag ångrar att jag såg den. Fy satan vilket hemskt slut. Man inte bara storböla, utan nu kom jag in i den där känslan där jag bara vill gråta :O det måste seriöst vara ngt fel på mig. Hahah.

Skitsamma. Filmen var iaf bra, ja förutom slutet 8) ehehh. *föredrar bra slut* ;P Massa tankar snurrar, men jag kan inte skriva ner dem. Därför struntar vi i det, och låtsas som om jag inte ens skrev detta inlägg x) hahah. Kastar in en bild på min middag idag, bara så ni får ngt annat att tänka på 8) eller ngt. Hahah.

ignorera godiset bakom glaset, för har faktiskt inte ätit ngt av det idag! Kände mig faktiskt duktig som tog en morot att gnaga på istället för en kaka eller ngt annat sött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha orkar du inte dela grönsakerna eller x)?

2011-03-10 @ 21:31:17
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/
Postat av: Rose

Fy dålig stil att ta kort på nån annans mat och säga att dt e din :P alla vet ju att du inte äter tomat lr morot ;) hihi puss på dej

2011-03-14 @ 18:31:15
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0