I spread these wings and fly

Wooohoo :D Ringde och prata med en staffeuppfödare nyss. Jag och Malin (jao och syster om hon nu kan då :P) ska åka dit och hälsa på den 17e april! :D Blir till att kliva upp tidigt då det kmr ta typ 4 timmar att ta sig dit x).. Låter kul när man dagen innan ska fira Alex och Fredik ;D hahha. Aja, blir inte till att dricka så mkt då iaf x) Vet ju nu att man kan ha roligt som nykter när andra dricker också ;P (tänker på i lördags xD)

Ser fram emot att åka och hälsa på kenneln :D sen så ska jag nu i helgen ringa en annan kennel så jag kan besöka den också! Sen får vi helt enkelt se om det blir en staffe eller en collie x) Det blir nog bra ska ni se!
Aja, nu ska jag iaf se på Glee :) Sen efter det blir det sängen! Eller.. funderar på om jag ska göra iordning lunch till imorrn innan jag ser på Glee.. tror det blir så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0