hinner inte komma på ngn rubrik..

Helst av allt skulle jag vilja krypa ner under täcket och somna om, men man får inte alltid som man vill ;P hahha. Ska gå om typ 5 minuter, och enligt smhi ska det vara typ minus 7 grader ute 0.o kmr frysa :(

Idag slutar jag iaf vid 3 :D men känns som om jag trots detta inte kmr hinna med allt jag vill göra ;O ska köpa nytt sl kort, sen insåg jag idag att jag borde tvätt :O jao och sen är det bandyträning ikväll. Ja om det nu blir av. Dem två senaste träningarna har liksom blivit inställda.. 8) eftersom för få är anmälda till att komma dit. Hur fan ska jag kunna bli bättre om jag inte kan träna? 0.o bra fråga. Känns inte lika kul om träningen ställs in varannan gång -.-'

Helgen är fullspäckad. Imorrn ska jag passa Putte och sova hos Alex. På lördag blir Putte hämtad, jag ska till systemet och inhandla sprit till kvällen. Sen blire middag hos Calle med Alex, och efter det vidare hem till Nicolina för inflyttningsfest! Fun fun! Sover hos Alex då också, och på söndag ska man försöka fixa till sig till en studentskiva med temat H.
Som sagt, fullspäckad helg, och vila det får man tydligen göra i graven ;D hahah. Men nej nu måste jag dra! Får absolut inte missa bussen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0