får finbesök idag :)

Hade kul igår, även om jag för en stund stängde mig. Ibland gör jag så, och jag kan ju säga att tankarna som under den tiden ekar i mitt huvud inte är bra. Det är tankar jag helst inte vill tänka, men som under den stunden är omöjliga att tysta ner.

Hur som helst så åkte jag hem vid typ 1, så var hemma typ 2. La mig nästan direkt för var så grymt jävla trött ;D Vaknade klockan 7 av att solen lös mig i ögonen, så drog för persiennerna och sov vidare. Gick inte upp förrän 11 :P Såg på Harry Potter 7 och njöt av en lugn början på dagen :D Okej, lördagen lär väl fortsätta i lugnt tempo, men ändå ;P Började sen tänka lite för mkt på saker, men kände mig genast bättre då jag tänkte på att Alex och Malin (och Oliwer) kmr hit ikväll :) Får se vad vi hittar på, men jag tippar på att det blir en lugn kväll :)

Två av mina bästa vänner <3 + sötvovven :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0