En Lista

* Jag är trött.
* Jag känner mig dock för rastlös för att sova.
* Vill dessutom inte ha måndag så känns inte lockande att lägga sig..
* Jag skulle vilja se film, men vill inte va för trött imorrn.
* Jag skulle vilja svara på roll, men har fan ingen ork till det.
* Jag känner mig glad men samtidigt en smula nedstämd
* Jag vill att vädret ska bli bättre så att jag kan använda min skinnjacka
* Vad skönt det vore med semester..
* Att sjukanmäla sig en dag låter väldigt lockande..
* Nej nu ska vi tänka positivt.
* Slutar tidigt imorrn!
* Är innebandy tisdag och torsdag!
* Sen är det fredag och då slutar jag också tidigt :D
* Och imorrn ska jag få bilderna från Ronja!
* Jag har ingen mat till imorrn :(
* Har inte så mkt pengar att röra mig med just nu
* Har fortfarande inte fått mina pengar för att ha passat Elliot..
* Hon har nog glömt bort det.
* Får påminna henne lite fint om det imorrn
* Ser inte fram emot att gå upp imorrn.
* Skulle gärna vilja att det var lördag imorrn
* Grymt skönt det skulle vara
* Neee nu ska jag göra mig iordning.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0