easy come, easy go

Har tillbringat hela dagen till att ligga i sängen och se på Glee. Tkr om serien, även om den inte är en av mina favoriter. Känner mig seg, men är väl inte direkt så konstigt då man inte gjort ngt alls under hela dagen? xD hahah. Ska iaf snart bege mig ut. Åka till Sollentuna där jag ska kolla på innebandymatch med Ronja :) Är vårt lag som spelar, så ska bli spännande att se :) Är ju inte på långa vägar tillräckligt bra för att kunna va med och spela ;P hahha.

Ska bli skönt att komma hemifrån lite, för lagom tills nu börjar jag känna mig rastlös. Passar bra liksom :) Får se vad jag hittar på när jag kmr hem :P ska iaf diska, och funderar på att baka igen x) hahha. Jao vi får väl se :P

Bjuder på en egobild i brist på annat x) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0