Breathe..

Jaha ingen träning idag heller. Det suger, även om jag inte alls var taggad för att träna ikväll. Har mesnvärk och känner mig allmänt.. inte bra. Så kanske var bäst så. Istället kmr Ronja och My hit, och så ska vi spela kort istället! :) Mycket bra :D passar min sinnestämning mkt bättre känner jag :)
Känns också skönt att slippa va hemma själv hela kvällen.. för jag kan säga att det nog inte hade varit alltför bra för mig ;O hur som helst så hoppas jag att allt löser sig. Att det bara är jag -som återigen- överreagerar. Det vore så mkt lättare. Så mkt bättre.

Jaaa.. jag har nada bilder att lägga in x) så bjuder på en egobild jag tog i.. lördags? söndags? ;O haha jag tror det var i söndags x) skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0