Bra helg jao

Idag:
Mkt bra dag med wiispelande och sen in till stan där jag och Tebbs åt på Vapiano. Vidare till Göta Lejon för att se Romeo och Julia. ASBRA! Måns var ju snygg som vanligt :D heheh, jaa kan han ens va ohet? ;O heter inte det, men skitsamma :D hahah. Han som spela Mercutio (eller hur fan det nu stavas :D) var dock ROLIGAST! Helt jävla klockren! :) Me like!

Imorrn:
Kista. Shoppa :D Bio! Vi ville se Rango, men vill ju självklart ha emd engelsk tal, vilket kista tydligen inte ville samarbeta med ;O (min grammatik suger jag vet ;P) Fann bara dåliga platser så vi valde att boka biljetter till Min låtsas fru istället! Med Jennifer Aniston och Adam Sandler! Kan ju fan inte bli fel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0