allt och lite till.. eller ngt ;D ehheh.

Kollar på bilder på mitt röda hår.. kan bara säga att jag vill ha det ännu rödare ;P så jaa nästa gång satsar vi på mkt rött hår jao! :) Annars då? Jo jag passar Elliot för tillfället :) Från igår tills på torsdag. Han är lite tokig, men mysig <3

Snart ska jag ner till affärn, för mina koppel har kmt! :D Beställde korta koppel i lördags, så imorrn kan jag använda mitt bälte! Hoppas satan att det blir bättre med ryggen då!

Spelar hög musik och väntar på att syster ska börja städa ;D hahah. Nej jag och brur är inte alls lata.. vi bara tkr det är roligt att ge syster pengar för att städa.. :) HAHHA. Åhh kom på nu att jag måste kolla om det finns ngn kladdkaka kvar! :D

Sov hos Alex igår, vi gjorde inte så mkt, mer än att ta hundarna (han passa Nena igår) till ett dagis där vi släppte dem en liten stund ;P Elliot kan ju gå lös, men det kan nog fan inte Nena ;P haha.
Idag är jag mest irriterad på han, varför behöver vi inte ta upp x) hahah.

Bjuder på den bästa bilden från igår på tokvovvarna ;P

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha roligare att ge syster pengar, den va bra! kram på re!

2011-03-01 @ 17:57:16
Postat av: Anonym

du har inte provat bältet ännu? :) hoppas de funkar bra:D

2011-03-01 @ 22:34:16
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0