when you happy like a fool.. let it take you over

Hade grymt roligt igårkväll ;D satan vad roliga brurs kompisar var x) hahha. Skrattade så jag höll på att dö ett x antal gånger 8) och jaa.. dem typ skratta åt mig ;D haha, det bjuder vi på :P
Dem drog väl strax innan 3, så då bestämde sig jag och brur för att se på film :) Remember the Titans, vilket var en väldigt bra film :) Dessutom åt vi lite ostkaka :D sådär klockan 3 på natten, det är väl bra! :D hahah.
Klockan var iaf nästan halv 5 när jag tittade på de sista gången, så jaa.. har alltså somnat halv 5-5 på morgonen två dagar i rad nu 8).. och gått upp sent två dagar i rad också xD jätte bra när man ska upp halv 9 imorrn :P haha, tur som fan att man inte öppnar imorrn xD

Idag blire en fullspäckad dag! Ska städa satan här hemma, är grymt smutsigt och stökigt 8).. ska försöka hinna tvätta också.. Sen så kmr Ronja över hit och hjälper mig färga mitt hår :D lägger väl upp för- och efterbild sen ;) tror nästan jag ska ta förbild nu så jag inte glömmer det ;P hahha. Men ahh, har inte köpt ngn blekning än så ska åka till Bromma blocks och köpa det :P tänkte kika på saker till vovven samtidigt, därför det blir bromma blocks! :)

Annars då? Joo fan det är så grymt jävla bra :D har haft en superbra helg än så länge, och imorrn kmr Tebbs hit! :D vet inte hur länge hon stannar, men det märker vi :P sen på onsdag kmr syster till jobbet, vilket är roligt :) och jaa, på lördag (troligtvis, ska ringa Yvonne idag :P) så ska jag hämta hunden min! :D som fortfarande inte har ngt namn :O omg. Måste komma på ngt att iaf kalla henne så länge.. Står typ mellan Rebelle, Enya och Flexa.. tror jag x) Gillar dem namnen :P Men nee, nu jävlar ska jag göra mig iordning för att åka så jag kmr hem ngn gång och kan börja städa ;P yey.. ser verkligen fram emot det.. :) HAHAH.

Kommentarer
Postat av: Rose

Ska du bleka håret? Det kommer bli jävligt orange isf :P du kan ju kolla in mina bilder på facebook XP

2011-06-12 @ 17:34:41
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0