vi fortsätter kämpa :)

Promenaden idag med vovva gick helt okej. Hon är fortfarande nervös och tittig, och ja när vi satte på henne halsbandet så kissade hon på sig.
Sen mötte vi syster min när vi var ute, och Rebelle blev överlycklig av att få träffa henne ;D bra tkr jag! och så gick hon in i porten själv, samt uppför första lilla trappen, även om vi idag fick locka henne lite. Sen tog det stopp igen, även om hon faktiskt klev upp två trappsteg på den längre trappan :P lite framåt iaf ;) och jaa idag hade vi inte sele utan halsband, och det funkade hur bra som helst :)

Efter dagens träning känns det bra, för trots att hon inte kmt alltför långt fram (det har vi hela tiden räknat med) så kunde jag känna att äsch detta kmr vi fixa. Det kmr ta tid och jag kmr kanske tycka det är jobbigt lite till och från, men när vi fixat detta så kmr vi ha det bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0