Jag gillar att va social

Har haft två bra dagar i sällskap med Alex :) Igår gjore vi inte så mkt. Typ tog det lugnt och snackade bara :P eller okej, vi kikade förbi en kortis hos mamma och pappa där vi spela kort med syster min ;P
Idag åkte vi till bromma blocks där Alex spenderade massa pengar ;P jag köpte bara en parfym :) Britneys Radiance, som enligt mig luktar grymt gott :D me like. Senare på kvällen blev det till att åka till nynäs och hälsa på Malin där vi såg på film och var sociala :P Sen blev det till att sätta sig på pendeln igen hemåt ;P lite jobbigt att det tar nästan en och en halv timme att åka ;O men, men, var iaf trevligt :) Men nee, nu ska jag sova! Blir ingen bild i detta inlägg heller x) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0