promenaden idag

Som tidigare är hon nervös och väldigt tittig, och när vi valde en väg hon inte blev alltför nöjd över så vägrade hon gå. Lockade lite på henne, sen bar jag henne kanske 4-5 meter framåt innan jag satte ner henne igen. Efter det tkr jag bara att det gick bra! För vi lekte i en liten skogsdunge och sprang över en äng och lekte. Vilket hon gärna hängde med på. När vi sedan skulle gå in i porten var hon inte alltför förtjust i det, men klev in själv när jag satte mig på huk inne i porten. Sedan tog hon första lilla trappan helt själv direkt, så som hon har gjort tidigare. Blev tvärtstopp vid andra trappan, men sen -hör och häpna- så gick hon uppför den helt själv! :D och så blev det ett litet stopp när vi skulle uppför nästa, men sen tog hon den också! :D och in genom ytterdörren! Hela vägen in helt själv! Duktiga lilla Rebelle! :)

Fortsätter slänga in bilder på henne som vi tog hos mormor i fredags ;P får se till att ta lite fler bilder nu i helgen när vi ska satsa på att ta oss en långtur ute i det vilda ;P hahha x)

Kommentarer
Postat av: Tott

vad fin bloggen blev! :D Och vad söt Rebelle är <3 Såg att du är lite nere, eller så? Jag finns om du vill prata (:

2011-06-29 @ 13:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0