Ny header

jao så har man bytt header igen :P Började tröttna på den andra, så då fick det bli ngt nytt ;P Valde att slänga in en bild på ngr av hundarna från jobbet, eftersom jag ändå skriver en del om jobbet :P

Alex har iaf hört av sig, men han ska typ flytta hem igen (han har varit hos sin mamma medans han varit sjuk), så antar det lär ta ett tag till innan han hör av sig igen :P Tänkte jag skulle passa på att fixa den rena tvätten då.. samt dammsuga om jag orkar ;P hahah. Men först ska jag ringa kenneln, för nu måste jag ju börja jaga henne igen så man kan få vägbeskrivning samt tid till besöket på söndag :D Ahh sen måste man ju ringa och fråga hur det blir angående lägenheten.. eftersom vi bott här i ett halvår nu 0.o helt sjukt vad tiden går fort. Men ahh, tänkte ringa dit efter att ha pratat ngr ord med brur min, och well han sover just nu ;P hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0