if i were a boy..

Jag ogillar det faktum att jag fick min mens idag. Visst det är aldrig roligt, men inte blir det roligare av att man imorrn ska spendera mer än 10 timmar i en bil 8).. ehhe. Men, men, det är ju för ngt roligt så det blir nog asbra :P

Btw så köpte jag ju en parfym igår när jag var i bromma blocks, Britneys Radiance (vilket jag tror jag skrev igår också ;P), och fy satan vad den luktar gott :D
Men aja, hinner inte skriva så mkt mer, för ska snart gå. Mamma ska hänga med brur och mig och storhandla :) Var typ 2-3 månader sen vi gjorde det ;D hahah.

Kommentarer
Postat av: Sara

2011-06-04 @ 18:09:38
Postat av: Sara

Det jag skrev försvann på den förra komentaren/komentaren innan ;o Hahah x)

Vilken fin flaska det är på parfymen :D

2011-06-04 @ 18:10:51
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0