hundlivet tar sin början på riktigt!

Ganska nyligen hemkommen från mjölby. Äntligen, äntligen är min lilla Rebelle hemma :D Var ju så orolig över att hon kanske inte ens skulle vilja komma fram och hälsa, men hon var glad och verkade känna igen oss :) Grymt skönt! Yvonne hade också gått lite med henne i halsband och lina, så en liten grund har hon iaf nu! även det skönt. Bilresan hem gick iaf bra, även om min lilla sötnos vägrade lägga sig ner under hela resan hem ;P väl hemma så gick hon med sele och koppel från parkeringen till porten och in i den :D duktig liten flicka jao!
Just nu ligger hon och sover under köksbordet, vilket känns bra :) just nu verkar hon ty sig mest till syster min, vilket jag kanske inte är helt nöjd med ;D samtidigt så är det bra, eftersom syster kmr va den som tar hand om henne dessa två veckor tills jag får semester :P samt dem flesta andra gånger närjag väl behöver hundvakt x)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahah, jag gillar att hon tyr sig mer till mig ;) Hahah nejdå :) Men det känns ändå bra eftersom det du skrev, att jag kommer nog mest vara hundvakt sen ;) Kram <3

2011-06-18 @ 19:15:43
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0