Getinge.. here we come :D

Seg som satan, men antar det är bra när man ska sitta i bilen så länge ;P Ska bli så spännande att besöka kenneln :D Efter idag kommer jag helt säkert veta om det blir en hund till sommaren! Så länge det känns bra så kommer en av tjejerna med all sannolikhet -så länge inte uppfödaren har ngt emot det- bli min i juli! Jag tror fortfarande inte riktigt att jag fattar det :P helt sjukt.
Men aja, nu ska jag göra mig klar, för snart ska vi åka och hämta Nadja, och sen jävlar bär det av mot Getinge :D

En av dem där tjejerna är det i så fall :D HÄR finns länk till hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du kommer kunna välja ;)

2011-06-05 @ 14:16:42
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0