Flummigt värre?

Död. Fyra timmars sömn är absolut inte tillräckligt kan jag ju säga 8) ehehhe. Har varit mer död än levande idag ;O inte så konstigt nej. Har packat en astung väska som man ska släpa till jobbet imorrn. Ser inte direkt fram emot det nej ;O ska bo hos mamma och pappa en vecka, eftersom vi hämtar hem min hund på lördag :D det är iaf ngt jag ser fram emot! Även om jag fortfarande är lite nervös. Började idag fundera över om jag har råd.. hahah verkar bra när man redan köpt hunden ;P men tror bara det har att göra med att det blir en stor förändring i mitt liv, vilket är ngt jag alltid haft lite svårt för. Dock ser jag ju fram emot detta, och joo jag kom iaf fram till slutsatsen att hell yeah, jag har råd.

Ska iaf sova nu, så blir inge mer skrivande nu :P Fest imorrn också. Taggad! Och well för att göra slutet extra fint på detta inlägg.. Det är fredag imorrn! :D mohhaha ;P ehehe. Jaa godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du har råd, du bara nojjar dig som vanligt <3

2011-06-17 @ 13:27:02
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0