fan vad det händer saker ;P

Jag hinner fan ingenting på datan ;P har alldeles för mkt för mig. På ett sätt är det skönt, men samtidigt är det lite jobbigt, för det finns ändå saker jag skulle behöva titta upp. Men, men.. man får väl tid till det sen ngn gång x) hahah.

Fullt ös medvetslös hela denna vecka. Igår vare fest hos Alex, jaaa.. på en tisdag ;D blev dock inte så sent för mig och Tebbs :P Jaa Tebbs är ju här i sthlm om jag nu glömt nämna det ;P haha x) Idag kör vi på wii kväll med mina syskon :) Mkt trevligt om jag får säga det sj!
Imorrn blire bio, och på fredag är det fest igen :D Blir dock inte alltför sent då heller, för på lördag är det en stor dag! Då ska jag hämta hunden min, som btw fått namnet Rebelle :) Hoppas det går bra denna gång ;P hehheh. Vill inte direkt få ngn upprepning från förra gången.. men det ska nog gå bra :)

Och en sak till.. vi har biljetter till Harry Potter!!! :D:D:D omg, kmr typ dö när man sett den. För jaa.. då äre slut. Ingen mer väntan på ngr böcker eller filmer, och jaa det är stört :O usch, lite hemskt faktiskt. Men jao så äre ;P hahha.
Ska försöka blogga imorrn också, och då lägga in lite bilder. Hinner inte riktigt göra det nu, för ska in och duscha nu, sen får vi se om vi skulle köra monopol på wiiet eller inte :P Hahha öppnar imorrn.. kmr va död :D.. som vanligt alltså ;P hahah x)

Kommentarer
Postat av: malin

du har redan haft ditt elände gumman<3



va kul att hon ska få heta rebelle :)

2011-06-16 @ 00:49:28
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0