.

Jag tror seriöst att det är ngt fel på mig.
Jag är rädd, men istället för att försöka göra det bästa av situationen så väljer jag att ta den väg som mer troligt leder till det jag är rädd för. Låter ju verkligen jätte bra. I grund och botten kanske mitt problem är att jag tänker för mkt, vilket är ngt jag skrivit i denna blogg väldigt många gånger. Jag vet inte hur jag ska hantera detta, för just nu är det som om större delen av alla tankar i mitt huvud är negativa. Jag känner mig svag, och för varje sak som läggs på så blir det bara tyngre att bära.
Känner mest för att lägga mig i sängen igen, krypa ner under täcket och för en stund glömma allt. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att få det att kännas bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0