eeeeen lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: när Rebelle första gången "kramade" om mig :D
Vad gjorde du kl 08 imorse: låg i sängen och myste med hunden min :)
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun tror jag :P
Vad är det för väder hos dig nu: molnigt x) mörkt.
Godaste glassmaken: oj den var svår :O troligtvis ngn B&J som jag ätiti ;D men kmr aldrig ihåg vilka smaker jag ätiti x) hahha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nae..
Sover du tungt: ibland
Drömmer du mardrömmar: alla gör väl det ibland? :P
Favoritklädsel: mjukisar, linne och typ skinnjacka :D 
Favoritlåt just nu: jag vet inte riktigt :O befinner mig i en sån där svacka när jag typ inte har ngn favoritlåt ;P
Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster :P
Vad ser du om du tittar rakt fram: typ en tom vägg
Vad gör dig glad just nu: just nu är jag glad över att min hund kissade ;D haha.
Vad ska du göra härnäst: blir till att sova snart :P

Höger eller vänsterhänt
: höger
Humör just nu: trött men samtidigt lite rastlös på ngt sätt ;O
Favoritgodis: choklad eller surt
Sommarplaner: jobba med hunden min, va social med folk :) Göteborg med Malin! :D  
Hur många kuddar sover du med: ehh.. har fem "normala" kuddar i sängen hemma, samt två stora som är till som "soffkuddar" ;P
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4: orkar inte :)
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa: väääääääligt mkt ;D
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka: jag hatar barn :D..
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? kanske, om jag kunde bli bättre på engelska :P
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? jag tror inte på gud :P
Morgon eller nattmänniska: skiftar typ :P
Stjärntecken: jungfri
Äckligaste insekten: typ.. kackerlacka.. ;O tror jag.

Kommentarer
Postat av: malin

göteborg <3<3<3<3

2011-06-22 @ 00:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0