det gäller att inte ha för bråttom

För en stund kändes allt så jobbigt, och trots att jag redan vetat om det så var det svårt att hantera det. Men nu, efter att ha pratat med Yvonne, så känns det iaf bättre :) Jag är både villig och redo att jobba med lilla Rebelle, och ser fram emot att se hennes framsteg. För så länge som vi tar det lugnt och inte skyndar fram, så är jag säker på att det kmr bli bra. En dag i taget blir det, och nu får hon tillbringa iaf dem två närmsta dagarna inomhus, så får vi se vad som händer sen. Har pratat med Yvonne om hur jag ska gå vidare efter dessa dagar, och ser fram emot tills man kan börja jobba med henne för att sedan få se hennes framsteg. Jag är dock medveten om att det kan ta tid, vilket kanske blir min största utmaning då mitt tålamod inte alltid är det bästa ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0