Bus på tomten hos mormor!

Midsommarafton påbörjades med att firas hemma hos mormor med grillning, och jag måste säga att jag tkr min lilla tjej var hur duktig som helst! Visst var hon rädd när jag lyfte upp henne och gick ut med henne till bilen. Men väl hemma hos mormor så hälsade hon utan tvekan (men försiktigt) på både mormor och Heino, och efter det så lekte vi på tomten tillsammans :) Sprang runt och busade lite och även om hon var lite osäker angående att gå upp på verandan och sen när jag skulle ta ner henne, så tkr jag att det gick riktigt bra! Som sagt så lekte vi ute, vilade lite i gräset och sen medans vi åt så låg hon så snällt under bordet och tog det lugnt. Dessutom hälsade hon väldigt fint på mormors katt :) En väldigt bra dag som gick över förväntan!

Nu ska vi spela lite wii, och senare ska jag hem till Jessica och träffa fint folk :D Men ahh, slänger in ngr bilder från dagen än så länge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0