ahhmeeen duuuråå

Hade en väldigt, väldigt bra dag igår!
Sov bara 5 timmar under natten, men inte fan gjorde det alltför mkt :P Jobbade från 7 till 13, och vi hade 17 hundar på 4 pers, så det var inte direkt jobbigt :P 4 hundar på promenaden är i princip semester xD Riktigt skönt!

Flummade lite på jobbet och efter det åkte jag och Bella till Farsta där vi mötte upp Rose. Gick runt lite i butikerna men hittade typ inget. Eller okej, jag köpte ett par mjukisbyxor med korta ben på stadium, men det var det enda :P Bella fortsatte själv, och jag och Rose gick hem till henne där vi matade hennes ödla och gosade med råttan ;P Åhh satan vad jag vill ha råttor igen ;O haha :P Grymt fin lägenhet hade hon iaf!
Hade det allmänt trevligt, och vi spenderade kvällen med att åka till IKEA, äta en god mat som Johan grillade på balkongen, samt åkte till sickla och gick på bio! :D Baksmällan 2, som juag tkt var riktigt bra :) Väldigt lik ettan, vilket vid ngt tillfälle var lite.. småtråkigt, men annars var den grymt bra och framför allt rolig! ;P

Åkte tvärbanan från sickla till Årstaberg, satan vad jag saknat att åka tvärbana :O så mysigt jue! ;P haha. Pendeln sista biten, väldigt smidigt om jag får säga det själv x) Väl hemma (typ halv ett-ett) så valde jag att lägga mig direkt, eftersom jag hade varit uppe senhalv 6 på morgonen ;D
och imorse njöt jag i fulla drag av att sova till klockan halv elva, för att sedan sätta på en film :P Nu börjar jag dock bli lite rastlös, och jag väntar typ på att Alex ska höra av sig.. Fast tror jag ringer han snart. Vet inte vad vi ska göra, men har inte sett han på ett tag så det ska hur som helst bli roligt :)

två såna kuddar köpte jag på IKEA igår också! :) Så nu har jag "soffkuddar" till sängen ;D fast kaske borde man ha köpt två till.. men aja :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0