sötVovva <3

Brur var här igår så var social med han typ hela dagen :) Han hjälpte mig med min mobil och så spelade vi massa wii! ahh samt var ute med Vovva ;P

Tidigt på morgonen idag vaknade jag till två gånger av att min hund spydde ;O först vid kvart i fem, då spydde hon på lakanet så fick torka av det och sen lägga det i tvätten -.-' och sen vid typ sju-halv åtta imorse ;O fast då hann jag iaf få ner henne från sängen så hon spydde på golvet. Usch :O
Beslöt mig iaf för att ge henne frukost i vanlig mängd, och än så länge är allt som det ska iaf ;) ahh sen åt jag frukost typ samtidigt som henne, sen gav vi oss ut på en liten morgonpromenad. Som denna dag innehöll t-baneåkande ;P Var ju lite orolig för att hon skulle vägra gå på mer än igår, eftersom vi typ drog med henne in på t-banan med överraskning igår.. Men idag gick hon in helt själv! :D okej innan vi gick på så försökte hon dra sig undan den lite, men när hon märkte att jag bestämt men lugnt skulle på t-banan så följde hon med utan att jag behövde dra henne! :) Svansen var förvisso mellan benen men vafan andra gången bara jue ;P så vi åkte iaf från råcksta till vällingby idag också (det är en station för er som inte vet), och sen gick över till andra sidan för att åka tillbaka till råcksta.

Är grymt stolt över henne och nu hoppas jag syster kan fortsätta träna henne med t-banan minst en gång om dagen (det är ganska skönt att vi bor typ precis mitt emellan två stationer för då är det assmidigt att åka från ena till andra om man inte vill göra som jag gjorde idag ;D). Tror hon får fortsätta med en station ngn dag och så får vi pratas vid på telefon hur det går innan vi går vidare till att åka fler stationer :P Sen ska man bara lära henne åka hiss, buss och pendel (pendel är ju typ likvärdigt t-bana så det tror jag inte blir svårt sen när hon vant sig vid t-banan). Buss blir nog svårare ;O ahh och så ska hon lära sig hoppa in i bilen själv också 8) men detta tar vi tag i när jag kmt tillbaka från Göteborg! Sover hos Malin idag, och så åker vi tidigt imorrn bitti! :D troligtvis tar jag med mig datan, men vet inte om vi kmr ha ngt internet, så vi får väl se om det blir ngt blogginlägg eller inte :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih taggga :D:D:D

2011-07-20 @ 12:43:31
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Det är inte bara Vovva som är duktig. Det låter som ni är ett riktigt Team numera.

Snyggt jobbat Sandra!

Hälsningar Eva

2011-07-20 @ 13:06:46
URL: http://tupni.se/j/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0