MVG till båda hundarna :)

Gick skitbra att åka t-bana med båda hundarna (Rebelle la sig till och med ner även denna gång! :D), och om man bortser från ngr små skall från Nena och lite rädsla då en cykel sladdade från Rebelle så gick det hur jävla bra som helst! Båda hundarna skötte sig sjukt bra under vår lilla utflykt :) Duktiga dem! Nu är dem iaf helt slut, och inte är det så konstigt efter att ha varit i rastgården och sen haft picknick med mig och Nicolina ;D hon hade med sig sin lilla Lolli också, en norwich terrier :P Funka asbra med tjejerna :) Bra avslut på semestern! Även om dagen inte är slut än. Nej resterande tiden av dagen ska jag spendera till att ta det lite lugnt nu (jag är fan också slut efter vår lilla utflykt xD) och sen ska det packas så jag kan fortsätta med flyttningen hem till Nadja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0