Hunden min

Promenaden till mormor gick bra med vovva. Jag måste dock tänka på att kräva lite mer uppmärksamhet ifrån henne när vi går :P Väl hos mormor var hon lite orolig ett tag, tror det berodde på att halva "flocken" var nedanför altanen och plockade körsbär, medan andra halvan satt uppe på altanen :P Jag satte henne ner och krävde att hon skulle lugna ner sig lite innan vi gick ner och gjorde bärplockarna sällskap en liten stund, och sedan lekte vi lite och tränade så smått på tomten innan vi återvände till altanen. Då var hon lugnare, så det var bra :)
Blev bilåkande hem, och då vi ännu inte fått buren fixad så får hon sitta fram på golvet :P Jag har ju fått bära in henne i bilen tidigare, men idag så satte jag mig ner, och så klev hon in med frambenen själv iaf! :D duktiga vovva! :) Så imorrn om tiden räcker till (jag hinner inte riktigt idag och tänker inte stressa med det) så ska vi prova på att åka buss :P spännande spännande!

Kommentarer
Postat av: Rose

Ja men Collie tillhör väl vallhundsraserna? Klart dom vill ha alla på samma plats :P

2011-08-07 @ 12:36:46
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0