håret ska få sig en behandling

Oj jävlar vad jag uppdaterar idag! ;D Fyra inlägg redan! eller okej, med detta blir det fem stycken ;) maha. Har nyss bokat klipptid, så idag klockan 16.30 ska jag klippa mig! :) Har väl egentligen inte råd med det, men vafan ;D hahha. Vettefan hur jag vill klippa mig egentligen.. men ahh det blir nog bra :P och så lär väl frisören klaga över mitt hår.. har ju utväxt så det skriker om det xD hahah. Fast Nadja ska jag hjälpa mig färga det imorrn, så förhoppningsvis blir det ju bättre då :) maha. Men ahh, nu ska jag faktiskt kika lite frisyrer på google, sen ska jag duscha :P kanske kmr ännu ett inlägg senare, ja vem vet ;) hahah.

utväxten syns kanske inte så tydligt där, men ahh fyfan vad det ser ut :P hahha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå fin bild på dig! <3



2011-07-28 @ 00:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0